reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Rusnák

Marek Rusnák

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neprebudený? To ťažko, ja som totiž ešte ani nezaspal.. Zoznam autorových rubrík:  EKONOMIKA A MARKETINGSPOLOČNOSŤSúkromnéInternetNezaradené

reklama

Súkromné

Patrí vyvolanie potrieb do marketingu?

Marek Rusnák

Patrí vyvolanie potrieb do marketingu?

Marketingoví odborníci (na čele s Kotlerom) tvrdia, že v súčasnosti už nestačí prostá identifikácia potrieb zákazníka, ale ťahajú to na ďalší level, za ktorý považujú tzv. vyvolanie potrieb. Neviem, kde je pravda, ale prejav tohto názoru sa na akademickej pôde stretol s nepochopením, a preto by som chcel poprosiť znalých problematiky, aby sa prejavili...

  • 15. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 249x
  • 16
Povolebné blahoželania

Marek Rusnák

Povolebné blahoželania

Politici si medzi sebou blahoželajú k výsledkom, ktoré dosiahli vo voľbách. Rozhodol som sa teda aj ja... povedať im pár pekných slov.

  • 18. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Hudákov syndróm

Marek Rusnák

Hudákov syndróm

V prostredí, v ktorom som sa pohyboval dobré štyri roky, sa objavuje často. Predovšetkým u dievčat. Na prvý pohľad ho nie je jednoduché zahliadnuť, no úplne skryť sa taktiež nedá. Tá, ktorá ho má, je myšlienkami často úplne inde ako kolektív, no neuvedomuje si to, pretože má pocit, že je práve taká ako ostatní. Áno, ostatní s Hudákovým syndrómom.

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Globálne otepľovanie - výmysel či fakt?

Marek Rusnák

Globálne otepľovanie - výmysel či fakt?

Bolo ráno. Vstal som z postele, umyl sa, obliekol a naraňajkoval. Byt som opustil okolo pol siedmej. Dosť skoro, keďže bola sobota. Nemal som žiadne plány, aspoň čo sa týkalo soboty. Jednako som však nastúpil do starej ocovej Octavie a vybral sa do mesta.

  • 24. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 283x
  • 2
Ďakujem, Jožko!

Marek Rusnák

Ďakujem, Jožko!

„To bol dnes zasa deň!“ Zamkol som dvere do kancelárie, kľúče nechal na vrátnici, usmial sa na vrátničku... Už dlho mi bola sympatická. Mohla mať okolo tridsiatky. Ktovie, prečo pracuje na vrátnici... Vždy som mal pocit, že vrátnikom by mal byť nejaký tvrdý chlap v dôchodkovom veku, vždy zamračený a nevrlý... Ako dnešné počasie.

  • 24. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
"Prečo je pre mňa posolstvo islamu príťažlivé" alebo "Esej o islame očami kresťana"

Marek Rusnák

"Prečo je pre mňa posolstvo islamu príťažlivé" alebo "Esej o islame očami kresťana"

Túto esej som napísal ešte v čase, keď som chodil na cirkevné gymnázium. Dnes už moje prejavy nie sú také kvetnaté, no názory sa nezmenili.

  • 24. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
P.E.S.

Marek Rusnák

P.E.S.

Netradičná poviedka z netradičného uhla pohľadu

  • 15. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu